Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (14)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Щекатунова Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Щекатунова Г. 
Впровадження педагогічних інновацій як механізм ефективного розвитку загальноосвітнього навчального закладу [Електронний ресурс] / Г. Щекатунова // Рідна школа. - 2010. - № 6. - С. 23-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_6_7
Розглянуто проблему вибору інноваційної моделі загальної середньої освіти України в контексті динаміки світових тенденцій розвитку суспільних процесів. Акцентовано увагу на розробці прогностичних моделей розвитку сучасної освіти з огляду на її випереджальний характер, які передбачають визначення і характеристику компонентів інноваційної педагогічної системи. Актуальність прогностичної моделі інноваційного розвитку обумовлена наявністю зв'язку елементів освітньої системи, певної структури, яка відображає суттеві внутрішні аспекти освітньої діяльності. Конкретизовано напрями роботи, освітніх інноваційних центрів: створення умов для особистісного та професійного самовизначення; розвиток інтелектуального, духовного, трудового потенціалу учнів; психолого-педагогічний супровід учня; діагностика готовності вчителя до інноваційної діяльності; організація наукових, навчально орієнтованих семінарів; формування єдиного освітнього простору. З урахуванням існуючих суперечностей між невідповідністю потреб суспільства в інноваційному розвитку ЗНЗ і невизначеністю організаційно-педагогічних засад констатовано пріоритетність слідуючих напрямів для подолання цих суперечностей: узагальнення понятійно-категоріального апарату; аналіз практичного досвіду інноваційного розвитку ЗНЗ; розробка моделі інноваційного розвитку ЗНЗ; апробація основ сучасного менеджменту інноваційного розвитку ЗНЗ; виокремлення комплексу умов, які забезпечували б інноваційний розвиток освітніх закладів; визначення рівня інноваційного розвитку ЗНЗ на основі розроблених критеріїв.Рассмотрена проблема выбора инновационной модели общего среднего образования Украины в контексте динамики мировых тенденций развития общественных процессов. Акцентировано внимание на разработке прогностических моделей развития современного образования учитывая их опережающий характер и предусматривающие определение и характеристику компонентов инновационной педагогической системы. Актуальность прогностической модели инновационного развития обусловлена наличием связи элементов образовательной системы, определенной структуры, которая отражает существенные внутренние аспекты образовательной деятельности. Конкретизированы направления работы образовательных инновационных центров: создание условий для личностного и профессионального самоопределения; развитие интеллектуального, духовного, трудового потенциала учащихся; психолого-педагогическое сопровождение ученика; диагностика готовности учителя к инновационной деятельности, организация научных, учебно-ориентированных семинаров, формирование единого образовательного пространства. С учетом существующих противоречий между несоответствием потребностей общества в инновационном развитии СНО и неопределенностью организационно-педагогических основ констатирована приоритетность следующих направлений для преодоления этих противоречий: обобщение понятийно-категориального аппарата, анализ практического опыта инновационного развития учебных заведений, разработка модели инновационного развития школ;апробация основ современного менеджмента инновационного развития; выделения комплекса условий, обеспечивающих инновационное развитие образовательных учреждений, определение уровня инновационного развития учебных учреждений на основе разработанных критериев.The article highlights the problem of choice of innovative models of Ukrainian secondary education in dynamic context of global trends in social processes. Innovations to become a mechanism that allows to implement the process of advancing developmentin all areas of educational activities.
Попередній перегляд:   Завантажити - 518.132 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Щекатунова Г. 
Інноваційний розвиток загальноосвітніх навчальних закладів незалежної України: творення школи майбутнього [Електронний ресурс] / Г. Щекатунова // Рідна школа. - 2011. - № 6. - С. 21-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_6_6
Обгрунтовано моделювання школи майбутнього як засіб інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів в Україні. Відзначено, що розроблення вітчизняних моделей школи майбутнього мають ураховувати теоретичний доробок європейських фахівців у галузі прогнозування, моделювання і проектування шкільної освіти. Наголошено на необхідності координації зусиль відповідних установ у визначенні пріоритетів інноваційної діяльності закладів освіти - широкого загалу громадськості: політиків, педагогів, учених, батьків і безпосередньо учнів. Вказано, що школа майбутнього має розвивати творчу особистість, створювати умови для повноцінного інтелектуального, творчого, морального, фізичного розвитку дитини, збагачувати культуру та духовність на основі різноманітності національних і світових зразків, бути школою самореалізації особистості, її життєтворчості, культурного виховання. Наведено компоненти моделі школи майбутнього: управлінський, концептуальний, організаційний, освітній, соціального партнерства, ресурсний.Обосновано моделирование школы будущего как средство инновационного развития общеобразовательных учебных заведений в Украине. Отмечено, что разработка отечественных моделей школы будущего должна учитывать теоретический опыт европейских специалистов в области прогнозирования, моделирования и проектирования школьного образования. Подчеркнута необходимость координации усилий соответствующих учреждений в определении приоритетов инновационной деятельности учреждений образования - широкой общественности: политиков, педагогов, ученых, родителей и непосредственно учеников. Указано, что школа будущего должна развивать творческую личность, создавать условия для полноценного интеллектуального, творческого, нравственного, физического развития ребенка, обогащать культуру и духовность на основе разнообразия национальных и мировых образцов, быть школой самореализации личности, ее жизнетворчества, культурного воспитания. Представлены компоненты модели школы будущего: управленческий, концептуальный, организационный, образовательный, социального партнерства, ресурсный.Grounded modeling school of the future as a means of innovation development of secondary schools in Ukraine. It is noted that the development of national schools of the future models should take into account the theoretical groundwork of European experts in the field of predictive modeling and design school. Stressed the need for coordination with relevant agencies in prioritizing innovation of educational institutions - public: politicians, educators, scientists, parents and students directly. Indicated that the school of the future must nurture the creative person, to create conditions for the full intellectual, creative, moral and physical development of children, to enrich the culture and spirituality based on the diversity of national and worldstandards, be a school of self-realization, her creative lifetime, cultural upbringing. Are six components of the model school of the future: management, conceptual, organizational, educational, social partnership and resource.
Попередній перегляд:   Завантажити - 708.358 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Щекатунова Г. 
Аналіз методологічних засад та механізмів реалізації інноваційного розвитку ЗНЗ [Електронний ресурс] / Г. Щекатунова // Рідна школа. - 2012. - № 6. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_6_6
Проаналізовано процес інноваційного розвитку ЗНЗ, зокрема його методологічних засад та механізмів реалізації за умов становлення нової школи. Розглянуто рівні та типи моделей інноваційного розвитку. Наголошено на необхідності переходу від стихійних механізмів перебігу інноваційних процесів до свідомо керованих.Проанализирован процесс инновационного развития общеобразовательных учебных заведений, в частности его методологических основ и механизмов реализации в условиях становления новой школы. Рассмотрены уровни и типы моделей инновационного развития. Отмечена необходимость перехода от стихийных механизмов течения инновационных процессов к заведомо управляемых.To analyze the process of innovation development of secondary schools, in particular the methodological framework and implementation mechanisms in the formation of the new school. Examined the levels and types of models of innovation. The necessity ofthe transition from natural mechanisms of flow of innovative processes to deliberately controlled.
Попередній перегляд:   Завантажити - 209.437 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Щекатунова Г. Д. 
Модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу: інваріантні характеристики [Електронний ресурс] / Г. Д. Щекатунова // Постметодика. - 2010. - № 3. - С. 2-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_3_3
Розглянуто інваріантні структурні компоненти (управлінський, концептуальний, організаційний, освітній, соціально-партнерський та ресурсний) й характеристики інноваційного ЗНЗ. Обгрунтовано інноваційність визначених компонентів і характеристик. Відзначено, що педагогічне моделювання школи майбутнього передбачає створення об'єкта - педагогічної моделі, який ще не існує, але розробляється. Визначено його місію, стратегічні цілі та завдання у навчально-виховній, соціально-педагогічній, методичній і науково-дослідній роботі, управлінні школою.Рассмотрены инвариантные структурные компоненты (управленческий, концептуальный, организационный, образовательный, социально-партнерский и ресурсный) и характеристики инновационного общеобразовательного учебного заведения. Обоснована инновационность определенных компонентов и характеристик. Отмечено, что педагогическое моделирование школы будущего предусматривает создание объекта - педагогической модели, который еще не существует, но разрабатывается. Определены его миссию, стратегические цели и задачи в учебно-воспитательной, социально-педагогической, методической и научно-исследовательской работе, управлении школой.The invariant structural components (management, conceptual, organizational, educational, social partnership and resource) and features an innovative general education establishments. Unsubstantiated innovativeness of certain components and characteristics. Noted that the pedagogical modeling school of the future includes creating an object - a pedagogical model, which still exists, but is developed. Defined its mission, strategic goals and objectives in the educational, social, educational, methodical and scientific-research work, school management, etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 445.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського